Wat levert u dat op?
Return on Attention
Het aloude ROI, heeft Mind Your Guest al geruime tijd ingewisseld voor het nieuwe: Return on Attention. Dit is de beloning die jouw bedrijf krijgt krijgt, als je 100% aandacht geeft aan jouw klanten en aan de interne klantprocessen.
Resultaat: klanten komen vaker terug komen en besteden meer.
De klant van vandaag kan goed voor zichzelf zorgen en weet wat erop de markt te koop is. Hij gaat voor het bedrijf dat doet wat het beloofd en hem als klant centraal stelt.
Merk dat het werkt
Aandacht dient een onderdeel te zijn van de corporate identity van jouw organisatie. Of je nu een profit, non-profit organisatie of overheidsinstelling bent.
Merk dat dat het werkt. Klanten kiezen voor jouw bedrijf in plaats van de concurrentie.
Het ‘Coolblue’-effect
Diverse klanten noemen het resultaat van de samenwerking met Mind Your Guest ook wel het ‘Coolblue’-effect.
Ze zijn allen succesvol of nóg succesvoller geworden, hebben enthousiaste klanten en weten welke positie ze innemen in de markt. Daarnaast zijn ze onderscheidend sterker geworden in klantencontact, op service- en kwaliteitsniveau.
Zij vinden het prettige contact met deze bedrijven en de aandacht die zij krijgen van groter belang dan de prijs die zij betalen voor een product of dienst. Daarbij blijven zij vaak lang aan de bedrijven verbonden.
Model van Aandacht
Aandacht geven werkt als een klantenmagneet weten wij uit eigen ervaring. Ons Model van Aandacht maakt inzichtelijk wat en hoe u optimaler aansluit op de behoefte van de klant. Lees meer over het Model van Aandacht.