Klantgerichtheid

maak langdurige en succesvolle contacten

Workshop Klantgerichtheid

Doel van de workshop

Het optimaliseren van een succesvol contact met:

  • klanten
  • gasten
  • passagiers (o.a. luchtvaartmaaschappijen)
  • bezoekers (o.a. musea en theaters)

Deze workshop is gebaseerd op het Model van Aandacht van Mind Your Guest.

  • wat is een gastvrije houding?
  • hoe maak ik een contact zakelijk succesvol?
  • hoe ga ik om met een klagende klant?
  • hoe neem ik correct de telefoon op?
  • hoe laat ik een blijvend positieve indruk achter?
  • hoe bewaak de corporate waarden van het bedrijf waar ik werk?
  • hoe zorg ik dat klanten graag terug willen komen?

Tijdens deze workshop behandelen wij vele praktijkvoorbeelden om klantgerichtheid uitgebreid te illustreren.

Voor wie?

  • leidend, verkopend en service verlenend personeel
  • managers, witte en zwarte brigade in restaurants en hotels
  • grond en vliegend personeel bij luchtvaartmaatschappijen
  • managers, suppoosten, medewerkers musea en theaters

Robert Bosma heeft een handzaam boek geschreven: Model van Aandacht – De Klantenmagneet. Onmisbaar voor iedere werknemer die met klanten, gasten, bezoekers en reizigers te maken heeft. Het boek in Nederlands en Engels is te bestellen bij Managementboek.nl of via deze website.

Bij een bestelling van meer dan 10 boeken in het Nederlands of Engels profiteert u van 15% boekhandelskorting.

Ik wil graag het boek Model van Aandacht - De Klantenmagneet bestellen

dresscodes jan jaap van weering etiquette tafeletiquette online, merkstrategie, merk, communicatie, adviseur, zakelijk, succes, klant, gast, model van aandacht, gastvrijheid, gasten, gastvrij zijn, service, kwaliteit, aandacht, the connect effect, Mind Your Guest, Robert Bosma, training, hospitality, klantvriendelijkheid, merk, merkstrateeg, aeht, european associatien of hotels and tourism, mbo, hbo, onderwijs

Ja, ik wil graag meer informatie over de workshop klantgerichtheid