• Attention Impact

    krijg aandacht door aandacht te geven

“Aandacht
komt vanuit het hart van het bedrijf,
om het hart van de klant raken.”
Robert Bosma

Attention Impact is het zusterbedrijf van Mind Your Guest, en gespecialiseerd in merkstrategie en het bouwen aan customer intimacy bij bedrijven.

Vanuit het hart van de organisatie

Klantencontact start vanuit het hart van jouw organisatie, om het hart van jouw klanten te raken.

Bedrijven die écht aandacht geven aan hun klanten worden meer dan beloond. Omdat gepassioneerde medewerkers en de interne processen constant gericht zijn op het geven van aandacht. Hierdoor besteden klanten meer, blijven ze langer klant en worden ze de allerbeste ambassadeurs. Nu ook hybride werken steeds meer de nieuwe realiteit wordt, is het van belang voor bedrijven om ook de grip te houden op de processen die buiten de deur plaatsvinden.

Wat doet Attention Impact?

Kort gezegd maken wij bedrijven succesvol door een klantenmagneet van ze te maken. Als basis achterhalen wij de unieke propositie van jouw bedrijf. Vervolgens leggen wij het Model van Aandacht als een soort matrix over een bedrijf om te achterhalen waar de krachten zitten in klantcontact en waar verbetering behoeft. Het model wordt inmiddels internationaal door een reeks van bedrijven gebruikt. Diverse marketing- en communicatieopleidingen hebben het model in hun curriculum opgenomen. Binnenkort verschijnt het boek over het model. De auteur van het boek, Robert Bosma, geeft over de hele wereld presentaties en lezingen over het model.

Voor meer informatie, ga naar de website van Attention Impact.

model van aandacht klantenmagneet trust attention online brand strategy brand marketing communication consultant model of attention hospitality guest hospitality service quality attention security trust the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality brand friendliness brand strategist MYG scan teamwork training 2020 etiquette royal etiquette attention impact

This post is also available in: English