Geef 2020 de aandacht die het verdient
De dagen na Kerst en rond Oud en Nieuw dacht ik goed te besteden.…
Grenzeloze gastvrijheid en de New York Times
Stel, een vreemde persoon spreekt u aan en vraagt hoe hij goedkoop…
Under cover non communicatie
In de wereld van gastvrijheid, service en kwaliteit kom je in het dagelijks leven heel wat omissies tegen.
Laat deze kans niet aan uw neus voorbij gaan
Dit verkeerde restaurant had een kans gemist om nieuwe enthousiaste gasten voor zich te winnen.
Stoppen met die bevestiging behoefte
Ik heb enkele goede vrienden en allemaal zijn ze verschillend.…
Let op de ‘missing links’ in uw merkstrategie
Een succesvolle merkstrategie is als een ketting waarbij de schakels…
Ongastvrij gebrabbel in de lucht
Voordat ik van wal steek wil ik vooral eerst mijn complimenten…
Zorg goed voor uw dictators!
De klant is koning! Nee wacht, de klant is keizer! Allemaal prachtige…