Branding

wordt unieker dan de concurrentie

“If you don’t know where you’re going,
every road will lead you nowhere.”
Lewis Caroll

Brandguide: de basis van alle communicatie

De Brandguide is de basis voor alle communicatie. Tekstueel en visueel. Het is een verademing, horen wij van onze klanten, als zij eenmaal inzicht hebben wie hun primaire doelgroep is en wat de kernwaarden van hun bedrijf zijn.

Zie de Brandguide als dé communicatie-routekaart. Van de website, tot aan de inrichting van uw bedrijf, alles kunt u eruit herleiden. Ook beschrijven wij de unieke belofte van uw onderneming. Deze maakt helder wat uw bedrijf anders doet en uniek maakt ten opzichte van de concurrentie.

Beter zijn of anders doen?

Vaak gaat het niet eens zo zeer om wat uw bedrijf beter doet dan uw concurrenten, maar met name om wat uw bedrijf anders maakt. Daar waar mensen in positieve zin over praten.

Steeds meer bedrijven, producten en diensten lijken inhoudelijk op elkaar, maar weten zich toch te onderscheiden. Door het anders te doen in presentatie, in de gastvrije omgang met de klanten, op de bijzondere wijze van serviceverlening, de kwaliteit van de medewerkers en de unieke bedrijfscultuur.

In een vrijblijvend persoonlijk gesprek vertellen wij u er graag meer over. Neem even contact met ons op via onderstaand formulier.

Ja, ik wil de unieke belofte van mijn bedrijf weten

schietschijf online merkstrategie merk marketing communicatie adviseur model van aandacht gastvrijheid gasten gastvrij zijn gastvrijheid service kwaliteit aandacht veiligheid vertrouwen the connect effect Mind Your Guest Robert Bosma training hospitality klantvriendelijkheid merk merkstrateeg MYG scan teamwork training

This post is also available in: English