De klant komt op de tweede plaats
Deze uitspraak komt wellicht wat vreemd over vanuit onze missie en kernwaarden. Toch is deze stelling meer dan waar. Als eerste komen de medewerkers van uw bedrijf.
De basis van succes
Uw team vormt de basis van de succes van uw onderneming. De teamleden zijn als de raderen van een horloge. Als die op de juiste wijze goed met elkaar samenwerken, zal het uurwerk doen wat het hoort te doen.
Het verschil is dat uw team geen mechanische eenheid zijn. Maar mensen van vlees en bloed die gemotiveerd en gestimuleerd moeten worden. Zij maken iedere dag de beloftes van uw bedrijf waar, op het gebied van gastvrije communicatie, het verlenen van service en het bieden van kwaliteit. Dat vraagt gedreven en authentiek leiderschap.
Zonder team geen klanten
Hoe groot is uw bedrijf? Hoeveel medewerkers heeft u? Hoeveel afdelingen? Wellicht bent u een éénpitter. Dan bent u als het ware een ‘one man band’; een team in één persoon.
Leiderschap vanuit een missie
Hoe groot of klein uw bedrijf ook is. Als leidinggevende, in welke rol dan ook, bent u verantwoordelijk voor het zakelijk succes van uw bedrijf. Succes bouwt u samen met een gepassioneerd en gedreven team. Dat vraagt hetzelfde type leiderschap.
Training teamwork
Mind Your Guest heeft van klantbelevingen en teamwork haar specialisme gemaakt. Wij trainen directies en management tot gepassioneerde leiders. Daarnaast smeden wij medewerkers tot een enthousiast teams, die voor elkaar en de resultaten van het bedrijf gaan.
Benieuwd naar onze aanpak? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier.