“Attention: Customers keep coming back
because they want more of it.”
Robert Bosma
Aandacht
Een van de primaire behoeftes van de mens is het krijgen van aandacht. Geef een klant aandacht en hij blijft terug komen voor meer.
Aandacht geven loont
Aandacht geven begint bij de interne organisatie. Professioneel aandacht geven is geen truc. Het is de wil om de klant centraal te zetten, vanuit de wetenschap dat aandacht geven meer dan loont. Uw organisatie wordt productiever en efficiënter, wanneer men met aandacht werkt voor en met elkaar.
Een aandachtvolle benadering naar klanten wordt wordt dan bijna vanzelfsprekend. Waardoor klanten het als authentiek ervaren. Het krijgen van aandacht is voor klanten een kostbaar goed. Zij betalen er graag extra voor.
Training, workshop of masterclass
Mind Your Guest is meer dan 10 jaar dé specialist op het gebied van klantbelevingen, aandacht, service en kwaliteit binnen bedrijven.
Robert Bosma heeft door de jaren heen diverse methoden en modellen ontwikkeld, die inmiddels ook door verschillende opleidingen zijn overgenomen. Zoals het ‘Model van Aandacht‘.
Wilt u vrijblijvend meer informatie over onze succesvolle Aandacht training ? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.
This post is also available in: Nederlands