Klant: HAN – Hotel Association Nepal
Case: Hotels onderscheiden zich niet genoeg van elkaar. Jonge ondernemers willen leren hoe een onderscheidend bedrijf, product of dienst op de markt te zetten
Middelen: Brandguide trainingen, individuele coaching, training on the job, training Model van Aandacht
Resultaten: Bewustwording hoe belangrijk een onderscheidende merkpositie is. Hotels maken meer omzet en werken meer met elkaar samen.

Merkstrategie

Voor de Hotel Association Nepal (HAN) in Pokhara hebben wij trainingsessies gegeven en individuele hotels op directie- en management niveau begeleid in het ontwikkelen van hun eigen unieke merkbelofte als  hotel. Men is hier geneigd om zaken te kopiëren van anderen, of gewoon maar een hotel te beginnen. Er wordt weleens gezegd, daar waar in een huis een kamer over is, daar kan ook een betalende gast slapen.

Chinese ondernemers

Chinese ondernemers zien kansen in Pokhara en hebben hier en daar stukken grond gekocht boven in de bergen, met het idee om aan de vele hotels nog een paar toe te voegen.

Naast trainingen voor HAN, gaven wij ook trainingen aan de Young Entrepreneurs Federation en Female Entrepreneurs Organization, zowel in Pokhara als in Kathmandu.

Model van Aandacht

Ook onze gastvrijheidstrainingen, gebaseerd op ons Model van Aandacht hebben gepresnteerd voor de staffs van diverse hotels

Al met al was het voor alle partijen weer een enerverend en leerzame ervaring. Een volgende trip naar Pokhara staat alweer gepland.

Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen, dan horen wij graag van u.