Klant: Kenteq/Techniekstad
Case: leermiddelen zijn verouderd en sluiten niet aan bij de doelgroep
Middelen: brandguide sessies, ontwikkeling nieuwe huisstijl, restyling leermiddelen, introductiecampagne richting directie, docenten en decanen
Resultaat: enthousiaste leerlingen en leraren en supergemotiveerde Kenteq-directie en medewerkers
Techniekstad. Leermiddelen voor MBO Techniek
In samenwerking met ons dochterbedrijf Mind Your Brand zijn wij door de directie van Techniekstad gevraagd hen te begeleiden in het achterhalen van de nieuwe merkpropositie en de vertaling daarvan in een nieuwe huisstijl.
Nieuw logo
Het statische logo is vervangen door een beeldmerk waar beweging in zit. De mens en techniek zijn immers altijd in beweging.
Nieuwe propositie ‘Bereik meer’
De nieuwe belofte past beter bij de huidige Techniekstad. Met de vernieuwde leermiddelen bereiken opleidingen, leraren, leerlingen en het bedrijfsleven meer. ‘Bereik meer’ sluit ook aan op het ambitieniveau van Techniekstad zelf.
Nieuwe vormgeving leermiddelen
Vanuit de nieuwe huisstijl en propositie heeft het design team van Mind Your Brand de leermiddelen opnieuw vormgegeven. Deze wilden wij inspiratie en aspiratie laten uitstralen. Vanuit de belevingswereld van de student. Zij moeten er immers vanuit leren en geïnspireerd blijven om meer te willen bereiken.